ღღღ-دخترک خستهღღღ
ღღღ-دخترک خستهღღღ
همه را دوست دارم اما....

 

بچه ها سلام-

 

الان از همون موقع هاست که خیلی تنهام .تنها تو اتاقم نشستم .دوست دارم با یکی درد و دل کنم بخاطر همینم اومدم پای نت  

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

خیلی دلم گرفته.نمیدونم از کجای زندگیم بگم

یه عشق داشتم که با نامردی تنهام گذاشت یه مدتی خیلی ناراحت بودم ولی حالا خیلی خوشحالم که تنهام گذاشته چون لیاقتم رو نداشت-جز آزار دادنم کاری بلد نبود.

ولی من خر باز با تمام بی معرفتی هاش باهاش موندم

دوست ندارم دیگه راجبش صحبت کنم چون ارزشش رو نداره.

عكس و تصاویر زیبا برای زیباسازی وبلاگ شما -------------- بهاربیست دات كام ------------- BAHAR22.COM ------------ عكس تصاویر زیباسازی وبلاگ فارسی

عكس و تصاویر زیبا برای زیباسازی وبلاگ شما -------------- بهاربیست دات كام ------------- BAHAR22.COM ------------ عكس تصاویر زیباسازی وبلاگ فارسی

 

خوب از داداشم بگم -اسمش محمدرضاست بهش میگم ممل. خیلی دوسش دارم .البته ناگفته نماندکه داداش واقعیم نیست ولی دیگه شده داداش واقعیم.

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

یه سوال دارم هرکی جوابشو میدونه تو قسمت نظرات بهم بگه

"من همه رو دوست دارم وهیچ وقت به کسی نامردی نکردم هیچ وقت نخواستم بی معرفتی کنم در حق کسی"

ولی

چرا مدام داره  از طرف دوستام و بقیه بهم نامردی میشه؟چرا احساساتم رو زیر پا میارن؟

اگه جوابشو میدونی بهم بگو

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

میسی که به حرف دلم گوش دادی



نظرات شما عزیزان:

زهرا
ساعت12:13---10 مرداد 1393
این سوال منم هست!!!!

مرضیه
ساعت18:34---13 اسفند 1392
سلام اجی خوبی؟؟؟
عزیزم، اهل نصیحت نیستم ولی.... باید گفت...
هیچوقت به کسی اعتماد نکن حتی خانوادت، و نزدیک ترین کست، تو ساده ای، دوستات بهت نارو میزنن چون نمیتونن موفقیت تو رو ببینن پس تنها به فکر خودت باش، سنگدل باش بی رحم باش، ولی با فکر و با خدا باش...
تمام این بدبختیا رو خودمون سر خودمون میاریم...
توکلت به خدا باشه...
گلم مواظب خودت باش... بای


مجید
ساعت15:23---22 تير 1392
سلام
ریحانه خانم چون اسرار دلتو واسه همه میگی این بلاها به سرت میاد.من مترجم انگلیسی هستم .یک کلمه توی انگلیسی داریم که من خیلی ازش خوشم میاد اونم چیزی نیست جز این Reserved
سعی کن شبیه معنی این کلمه باشی توی زندگیت.معنی این کلمه رمز زندگی منه
یه کم هم از احساساتت کم کن و عمیق نسبت به مسایل پیرامونت فکر کن
به امید موفقیتت
بای


گلب
ساعت16:39---7 مهر 1391
مرسی دوست عزیز زیبا بود

طوفان
ساعت19:12---4 اسفند 1390
جالب بود

زکریا
ساعت13:27---14 آذر 1390
سلام ریحانه خانوم.خسته نباشی نسبت به سنی که داری معلومه فکر باز و فعالی داری.اینقدر که من اصلا نمی توم باور کنم که شما یه دختر15ساله باشید خوب ولی به هر حال.یک توصیه برادرانه در انتخاب دوست دقت کن.خیلی زود با کسی خودمونی نشو تا کامل نشناختیش و طوری رفتار نکن که اون فکر کنه به همین زودی می تونه خودمونی بشه.توصیه ی دیگر.وقتی با دوستانت دعوا می‌کنی تازه می‌فهمی آنها چقدر از اسرارت باخبرند.!!! ا

ثمین
ساعت16:32---19 آبان 1390
سلام ریحانه جان حرف های قشنگی میزنی من 5 سال از تو بزگترم شاید نتونم مثل تو حرف بزنم
من تازه وبلاگ درست کردم مطلب زیادی ندارم اما ازت میخوام بیای ببینیش


ثمین
ساعت16:31---19 آبان 1390
سلام ریحانه جان حرف های قشنگی میزنی من 5 سال از تو بزگترم شاید نتونم مثل تو حرف بزنم
من تازه وبلاگ درست کردم مطلب زیادی ندارم اما ازت میخوام بیای ببینیش


arash
ساعت21:23---25 مهر 1390
ادم ساده هر حرفی رو هر جایی میزنه وکسانی هستند که سوئ استفاده میکنن ولی ادم اب زیر کاه خیلی صحبت نمیکنه وهمیشه دنبال یه نقطه ضعف تو صحبتهای کناریش
جالب بود دوستت دارم بای


arash
ساعت21:23---25 مهر 1390
ادم ساده هر حرفی رو هر جایی میزنه وکسانی هستند که سوئ استفاده میکنن ولی ادم اب زیر کاه خیلی صحبت نمیکنه وهمیشه دنبال یه نقطه ضعف تو صحبتهای کناریش
جالب بود دوستت دارم بای


abbas
ساعت16:30---25 مهر 1390
من وقتی اسم ریحانه میاد دلم میگیره چون عشقم ریحانه نام داشتو...باسلام دلیلش اینه که تو چون خوبی فکر میکنی همه مثل خودتن ادم بایدکمی مواظب باشه واسرارشو به هرکسی نگه.قربونت منم مثل خودتم به میلم بفرست جوابتو.

علیرضا1
ساعت21:21---23 مهر 1390
سلام ریحانه جون وبلاگت خیلی قشنگ و گرمه خیلی خوب بود همیشه میام سر میزنم بهش

خانم حیدری
ساعت13:54---20 مهر 1390
سلام عزیز دلم


ریحانه گلم


قربون دلت برم که گرفته


هر وقت دلت گرفت با خدا دردو دل کن


به حرفات گوش میکنه


منتی نداره


راز دلتو پیش کسی باز گو نمیکنه


و از همه مهمتر خیلی دوستت داره


گلم اینکه میگی چرا همه بهم نامردی میکنن اینه که:


ادمی که دلش پاک باشه و مهربون همه رو به چشم خودش میبینه


تو هم اینجوری هستی


فکر میکنی همه مثل خودت ماهن


به همه اعتماد میکنی


در صورتی که جواب اعتماد اکثرا بی اعتمادی است برای ادم های خوب


گلم مواظب خودت باش


میبوسمت


کارم داشتی بیا وبلاگم بهم بگو


پاسخ:مرسی بابت حرفای قشنگتون


sam
ساعت16:08---19 مهر 1390
اون داداش تو نیست و همه حرفات دروغه....چرا الان دلیلشو بهت میگم.....همون محمد رضا اگه ازت تقاضا دوستی کنه جواب رد رو میزنی تو صورتش.....و غم های عالم میاد تو صورتش....بعدش میگی دوستش داری....اگه دوستش داشته باشی باید از خودت بگذری و مال اون باشی.........پس حرف الکی نزن و نوشته های این قسمت رو پاک کن
پاسخ:ببخشیدا...شما داری میگی اگه......... خدارو شکر داداشم شعور داره و این حرفو نمیزنه. بعدم قرارمون رو یادمون نرفته که ابجی داداش بمونیم اونم واسه خودش یکی داره بعدم من الانم مال اونم و زندگیمو بهش میدم اگه بخواد.......


alireza
ساعت21:12---8 مهر 1390
Slm.tanhayi behtarin chize,chon khodam tanhast asisam.adamayi in doro gorgan,harchi tanha tar bashi o kac bat nabashe moafagh tario ouna hasrate dashtane toro mikhoran

نانا
ساعت12:35---5 مهر 1390
سلام ریحانه جون عزیزم نباید زود به همه اعتماد کنی هنوز سنی نداری تا بخوای تجربه کسب کنی خیلی مونده ولی باید قول بدی از این به بعد راز دلتو واسه هر کسی نگی دوست دارم بازم بهت سر میزنم بوس بوس

امیر سام(سامی)
ساعت12:44---2 مهر 1390
سلام ریحانه جان:
تو جوابت باید بهت بگم
ببین اول از همه این دوستانت بهت حسودی میکنن؟
اصلا دوست هستن یا نه؟
با این تفاصیل ب نظر من دوست زیاد خوب نیست و این که هر چی تو دلت هست نباید بهش بگی ، اصلا ببین اون میگه رازهاش رو
به هر حال
به وبلاگ منم بیا
من نظر دادم ، تو نظر ندی کتک داریا
تا بهد//سام


adriana
ساعت14:58---24 شهريور 1390
reyhaneh joon khili matalebe ghashangi dari

hich vaght nazar ahsasatet ro zir pa bezarnd az khodet zaef nashon nade azizm


amir
ساعت23:17---22 شهريور 1390
این دغل دوستان که میبینی.... مگسانند گرد شیرینی؟

آرتمس
ساعت19:40---22 شهريور 1390
ناناجون عزیزم تو این چند لحظه احساس کردم که یکی هست مثل من هم خوشحال شدم هم ناراحت الان موقع اذان برات دعا می کنم خوب شی می خوام برم امام رضا اگرخدا بخواد برات دعا می کنم سلامت باشی و عشق دو طرفه رومانتیک نصیبت بشه اما همیشه تو زندگی هر کی خوبه آدم بدا سراغشون می یان هر کی بده آدم خوبه ، اما این یه قسمت از ماجراست خلاصه یه جایی ورق برمیگرده آن روز خیلی دور نیست راستی کتاب اسکاولشین چهار اثر فلورانس شین و کتاب دولت عشق از گیتی خوشدل بخون تا معجزه اش تو زندگیت ببینی عزیزم دوست دارم اگر روزی وبلاگ داشتم بهت می دم تا هیچ وقت یه لحظه احساس تنهایی نکنی من رفیق غم هات می شم خوش هات هم مال خودت پاسخ:فقط میتونم بگم مرسسسی دوست گلم

fati
ساعت16:31---22 شهريور 1390
چون ساده اي

d
ساعت16:14---22 شهريور 1390
salam

reyhane khanom

moafagh bashi


hamide
ساعت22:58---21 شهريور 1390
سلام نانا جووون وبلاگت جذاب و قابل تحسینه به منم سر بزن خوشحال میشم

پیمان
ساعت22:56---21 شهريور 1390
بچه ها شوخي شوخي به گنجشكا سنگ مي زدن و گنجشكا جدي جدي ميمردن
آدمها شوخي شوخي زخم زبون ميزدن و قلبها جدي جدي ميشكستند
تو شوخي شوخي لبخند ميزدي و من جدي جدي عاشقت ميشدم ، نمي خواي شوخي شوخي به اين كه جدي جدي به فكرتم فكر كني؟


Ehsanta
ساعت21:08---19 شهريور 1390
سلام. شرمنده در حال مسافرتم
جواب سوالتو گرفتی؟
ممنون که تو فکرمی!


Ehsanta
ساعت20:59---19 شهريور 1390
سلام.شرمنده،آلان در حال مسافرتم.
ممنون که حالمو پرسیدی.
کاری که بهت گفتم انجام دادی؟( جواب سوالتو گرفتی؟)


زهرا
ساعت17:35---18 شهريور 1390
سلام ریحانه جون من خیلی تنهام 14 سالمه اگه بخوای باهم تبادل لینک کنیم.خبرم کن.راستی جواب سوالت:تو این دنیا نمیشه به کسی اعتماد کرد...به هیشکی.تقصیر از تو نیست از آدمای دور زمونه س. خودتو بخاطر اینجور آدما ناراحت نکن چون ارزششو ندارن.
یادت نره خبرم کنی هااااااا... بای تا های


مهرنوش
ساعت15:05---18 شهريور 1390
منم مثل توام!

mehdi
ساعت20:15---17 شهريور 1390
عشقو ديدي سلام مارو برسون بهش...

بوس.بوس..... باي تا هاي
پاسخ:نمیدونم چی بگم.


شهرام
ساعت20:00---17 شهريور 1390
سلام منم شهرام، چي شد جوابي ندادي؟؟؟؟منتظرم جواب سوالم را بدي
پاسخ:علیک


محسن16
ساعت19:32---17 شهريور 1390
سلام چون راحت به همه اعتماد میکنید و این چیزه خوبی نیست.خیلی زود به کسی دل نبندپاسخ:ممنون.استفاده میکنم

maral
ساعت19:29---17 شهريور 1390
salam reihaneye azizam,kheili vebloget ghashange behet tabrik migam joonam-to kheili khoobi reihane ama adamaye in dore o zamane ghadre kasaii mese shoma ro nemidoonan-sai kon to in donia sade nabashi golam-har ja hasti movafagh bashi azizam.
پاسخ:مرسی مارال جون


ناصر
ساعت18:05---17 شهريور 1390
منم مثل شما ساده ام
ولی فکرنکنم من ساده باشم


عبداله
ساعت15:38---15 شهريور 1390
با سلام
به نظر من شما به راحتي به همه اعتماد ميكنيد و فكر ميكنيد همه مثل خودتان با شما با صداقت برخورد ميكنند.
سعي كنيد رازهاي خود را به هر كس حتي دوست صميمي خود نگوييد شايد روزي دشمن شما شد.


اکیلا
ساعت2:03---14 شهريور 1390
برای اینکه فکر میکنند بقیه آدما دل ندارند.

یوسف
ساعت1:32---14 شهريور 1390
راستی من هم تو این سئوال موندم ! عین خودمی !

ترنم
ساعت23:20---11 شهريور 1390
ادامه ی نظر قبلی : منم هیچ وقت دلیلشو نفهمیدم . شاید اشکال از خودمه ... شاید از طرفه ....و شایدم از سرنوشت ....

ترنم
ساعت23:18---11 شهريور 1390
آخی بمیرم برات عین خودمی ...

ترنم
ساعت23:09---11 شهريور 1390
چه وبلاگ نازی داری ...

Ali
ساعت20:17---11 شهريور 1390
اول سلام بعدش ممنون که اومدی وبلاگم!!!!!! میخای بدونی چرا نامردی میکنند؟ چون خودت نامرد نیستی و نمیتونی به کسی نامردی کنی حس هم نمیکنی کسی بهت نامردی کنه .و با همه صاف و صادق میشی. ولی نانای عزیز اینو بدون نامرد زیاده. منم طعمشو زیاد چشیدم حتی از دوستانم ولی بازم بهشون نامردی نکردم. یعنی نتونستم. راستی یه چیز دیگه اول وبلاگت نوشته بودی بیشتر سال مریضی خدا بد نده ؟ اگه وقت کردی به منم یه سربزن.ممنون. فدات

ehsanta
ساعت19:50---11 شهريور 1390
یه مقاله دارم تو وبم به نام "نظر پسرا به ..."بخون شاید جواب سوالتو بده

علیرضا افشار
ساعت19:22---11 شهريور 1390
سلام . فکر کنم چون احساسات و عواطفت رو زیاد خرج بقیه میکنی و جایی برای نا مردی دیگرن باقی نمیگذاری

امیر حسین
ساعت21:53---9 شهريور 1390
سلام ممنون که به وبلاگم اومدی خیلی ممنون من جوابشو میدونم فکر کنم دختر ساده ای هستی معمولا آدم های ساده رو خیلی اذییت میکنن یه ذره پرو باش موفق باشی

بای تا هایدر جوابت بایدبگم: برعکس من پرروام ولی ....


شهرام
ساعت18:28---7 شهريور 1390
سلام نانا جون،منم مثل تو تنهام خيلي دلم گرفته اگه خواستي از تنهايي در بياييم بزنگ

09386525092پاسخ:نچ


شهرام
ساعت18:28---7 شهريور 1390
سلام نانا جون،منم مثل تو تنهام خيلي دلم گرفته اگه خواستي از تنهايي در بياييم بزنگ

09386525092پاسخ:تچ


شهرام
ساعت18:26---7 شهريور 1390
سلام نانا جون،منم مثل تو تنهام خيلي دلم گرفته اگه خواستي از تنهايي در بياييم بزنگ
09386525092


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








نوشته شدهدو شنبه 7 شهريور 1390برچسب:, توسط ریحانه
.: Weblog Themes By www.NazTarin.com :.